Peugeot 207 Hakkında

    Peugeot 207


    2020 Ocak ayı içerisinde otomatik hatchback araç bakarken bütçeme uygun Peugeot 207 gözüme çarptı. Görünüşü de baya hoşuma gitti. Bu araç hakkında ufak bir araştırma yaptıktan sonra 2007 2008 model boş paket 1,2 motor yarı otomatik  arka camlar manuel elle açılıp kapanan Opel Corsa'dan daha uyguna (aşağı yukarı 10.000TL) hız sabitleyici limitleyici 4 cam otomatik 2011-2012  model tam otomatik (tork konvertörlü) vs gibi artılarıyla Peugeot 207 alabiliyorum.

    Araba fiyatları yavaş yavaş artmaya başladı ve satıcı arkadaşlarda sürekli gizleme ve kandırma politikası izlediklerinden sıkıntılı bir süreçti. 16 Ocak 2020 tarihinde resimlerini eklediğim 2011 Model 1.6 tam otomatik Active paket 86.000km'de temiz, ekstra olarak spor yay ve amfi ses sistemi olan güzel bir araç satın aldım. Tabi çevremden ''Bu araca 61.000 TL verilir mi?''  ''Satmak istersen satamazsın.'' gibi sözleri çokça duydum. Ancak arabamdan memnun ve severek biniyordum. Sosyal Medyalarda 207 Fan Club gruplarına dahil oldum. Bu mecrada her gün yeni bir arıza öğreniyordum. Her gün başkasının başına farklı farklı arızalar, yolda kalmaları görünce acabalarım başladı haliyle. Prins Lpg mevcuttu aracta iyi bakımlı bir araçtı sadece bir defa kornası çalışmadığı için sanayiye gittim 50tl ye ki oda çoktu halledildi. Aracı tam 10 ay kullandım 14.000km yaptım çoğu uzun yol iyi bakımlı olan aracım hiç baş ağrıtmadı.

    Konforu çok iyi değildi. Otomatik vites geçişleri çok iyi hiç hissettirmiyordu. İç mekan kullanılan malzeme kalitesi kalitesizim diyordu. Elektronik aksamı çok nazlı olduğunu forumlardan gruplardan fazlaca şahit oldum. Araç alırken iyi didiklemek gerekiyor diye düşünüyorum. Para kolay kazanılmıyor ve maalesef dürüstlüğü kaybeden birçok şahıs var genelleme yapmıyorum az veya çok varlar. Neticede 207'den oldukça memnundum.  Beni rahatsız eden özelliği ise 4 ileri vitesinin olmasıydı. Uzun yolda devri yüksek oluyor ve ses olarak fazlaca kafa şişiriyordu.

    100.500km de pandemi, ötv, araç fiyatlarının artmasıyla yaklaşık 2 katı fiyatına ilana koyduktan sonra güya satılmayan aracımı 4. günde sattım. Amacım model yükseltmek ve sedan bir araca sahip olmaktı. Uzun yolda fazla km yapıyor ve bagaj eksikliğini de bir nebze azaltmaktı.









    Allah şimdi ki sahibine güle güle binmeyi nasip etsin kaza bela vermesin. Yeni aracım yine otomatik vites olacak ve şunlardan birinde karar kılacağım;
    1. Honda Civic 2012 üstü
    2. Toyota Corolla 2013 üstü
    3. Fort Focus 2012 üstü
    4. Peugeot 508 2012 üstü

    Yeni aracımı yakında sizlerle paylaşıp fikir alış verişi yapmak istiyorum.

Yorumlar